donderdag 14 november 2013

Een klein projectje


Ik had me voorgenomen deze week aan de kerstster te werken maar het is er helaas niet van gekomen.
Gelukkig heb ik wel mijn speldenkussen af. Het is mooi geworden maar toch wil ik een kleinere versie maken.


Maar ... morgen begint voor mij het weekend al! Yes, en wat voor een weekend. Mijn zus uit Duitsland komt en dan gaan we morgen eerst naar de 'Handwerk- en Quiltdagen' in de Rijnhal in Arnhem. De altijd gezellige stands van 'Bep', 'Jookies' en 'De Quiltster' bezoeken en mooie stofjes uitzoeken.

Maar zusliev mag eigenlijk niets nieuws meer beginnen, ze is met zoveel moois bezig. Zoals deze kerstster met 'hexjes' ... 



Misschien is die al wel af maar daar moeten we nog even op wachten.

Quiltgroeten van Jet (en ook een beetje van Joos) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten