zondag 6 augustus 2017

Bijna jarig ...

Als ik zeg dat iedereen wel eens denkt 'wat gaat de tijd toch snel' klopt dat volgens mij wel, toch? Zelf heb ik vaak op woensdag al het gevoel dat de week 'om' is. Lekker toch dan is het ook snel weekend, maar ja ook dat is zo snel weer voorbij. Dus moeten we genieten van elk moment dat we hebben en zeker van de mooie dingen.

Ook al is het geen 'oud en nieuw' kijk ik toch even terug op het afgelopen jaar. Er is zoveel gebeurd! Verdrietige dingen met de gezondheid van mams, de reorganisatie op het werk en de verschrikkelijke gebeurtenissen in de wereld om ons heen.
Maar ook heel veel mooie dingen. Voor mij in het bijzonder mijn winkeltje 'Quilt at Home'.


 Het is alweer een jaar geleden dat ik besloot deze droom te volgen. Er moest veel gedaan worden maar het is allemaal gelukt. De website maken, workshops 'bedenken', een eerste beurs ga zo maar door.
Waar ik vorig jaar startte met 40 rollen quiltstof zijn het er inmiddels ruim 250, is het winkeltje intern verhuisd zodat er ook gezellig in gesnuffeld kan worden en worden de bee's en workshops goed bezocht. Gewoon gezellig in de woonkeuken met elkaar naaien, overleggen en gezellig bijpraten en altijd ket een lekker taartje. Dat is 'at home' - huiselijke gezelligheid.


Hoe dat voelt? Trots en dankbaar - trots omdat ik het op mijn manier doe 'at home' en dankbaar voor alle lieve en positieve reacties. Hier is ook wel een woord van dank op zijn plaats voor José, mijn lieve zus en steun en toeverlaat op 260 km afstand, geen idee dat zonder haar tot stand komt. En natuurlijk mijn lieve mams, die ondanks haar mindere gezondheid alle stofjes mee bewonderd, altijd even komt kijken bij de workshops en trots op mij is en zelf ook nog patcht.

En wat doe je dan als je jarig bent? Juist ja een feestje vieren! Speciaal voor deze gelegenheid
Je bent van harte welkom tussen 11 en 15 uur en als je een berichtje geeft dat je komt (klik) dan hebben we naast leuke aanbiedingen ook nog een aardigheidje voor je klaar staan.
We hopen op mooi weer zodat we lekker in de tuin kunnen genieten van een kopje koffie of thee met wat lekkers. Ook kunnen er steekjes gezet worden en neem gerust een mooie quilt mee voor een spontane 'show & tell'.

Tot dan!

Fijne dag en de groetjes van Joos - die er de 18de natuurlijk ook is ;-)

5 opmerkingen:

  1. Proficiat met de verjaardag van je zaak. We volgen je vanuit België per fb en bezochten je al op de beurs. Wij zij fan! Ik ben nog een werkende patchworker dus kan ik helaas niet van de partij zijn. Spijtig. Veel plezier alvast en we kijken uit naar een verslag😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast gefeliciteerd. Je hebt het heel goed gedaan. Succes met de Open dag 18 augustus. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen