Posts tonen met het label Droom. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Droom. Alle posts tonen

dinsdag 30 augustus 2016

Een 'droom' die werkelijkheid wordt

Voor mijn gevoel heb ik al veel te lang niets meer gechreven, en dat is natuurlijk ook zo. Maar dat had een leuke reden. Kort na het laatste blog heb ik de beslissing gemaakt om mijn eigen winkel te starten. Het liefst zou ik meteen een pandje zijn gaan zoeken maar voorlopig is het nog een webwinkel.
Alles voorbereidingen zijn getroffen en nu kunnen we van start. De eerste stoffen zijn ingekocht en we zijn druk om van alles te maken, van kleine cadeautjes tot hele patronen, zo leuk. Ook denken we na over een aantal leuke workshops, niet te groot en vooral gezellig.
We blijven natuurlijk gebruik maken van de stempels van Jeanneke.com want die blijven geweldig.

Es hat viel zu lange gedauert bevor ich mal wieder was geschrieben habe leider. Aber das hatte einen guten Grund. Kurz nach dem letzten blog habe ich entschlossen mijnen eigenen Laden zu eroeffnen. Am liebsten wuerde ich ein 'richtiges' Geschaeft eroeffnen aber vorlauefig ist is ein Laden im Internet. 
Alles is vorbereitet und es kann los gehen. Die ersten Stoffe sind geakuft und wir machen zurzeit schoene kleine Geschenke aber entwerfen auch tolle Muster. Das macht sehr viel Spass. Und bei dem allem benutzen wir natuerlich die Stempel von Jeanneke, denn die sind einfach super.


Dit worden bijvoorbeeld leuke kleine speldenkussentjes. 
Dies werden zum Beispiel suesse keline Nadelkissen.

Het is een drukke en spannende tijd maar ik heb er ongeloofelijk veel zin in en hoop jullie af en toe in mijn webwinkel te mogen ontvangen. En wie weet wat er allemaal nog gaat komen.

Es ist eine aufwendige und spannende Zeit aber es macht mir auch unheimlich viel Spass und wer weiss was vielleicht noch kommt.

Groetjes, 

Jet

Ps lieve Joos, dank voor al je hulp xxx


maandag 4 juli 2016

Wish it - dream it ...


Het is een hele tijd geleden dat wij een bericht geplaatst hebben maar ik mis het toch wel. De laatste keer is bijna 1,5 jaar geleden. Er is veel gebeurd in de tussentijd. Mams is achteruit gegaan met haar gezondheid en dat is lastig om mee om te gaan, maar we maken er het beste van.
Ik werk nog gewoon fulltime maar wel deels vanuit huis, leve het nieuwe werken. Op de dagen dat ik 'uit' werken moet zijn onze oom en andere zus bij moeders en Joos komt ook geregeld een paar dagen.
Al met al goed opgelost maar wel een omschakeling en ook de reden waarom het blog heeft stilgelegen. Mijn wens is altijd een eigen winkel geweest en met ieder project dat Joos weer via what's app stuurt en elk blog dat ik lees werd deze wens groter. Nu is het mijn droom om dit uiteindelijk op termijn ook te verwezenlijken. Maar eerst nog gewoon lekker patchen & quilten voor de hobby... en natuurlijk bloggen.

Fijne week, Jet