Posts tonen met het label stempels. Alle posts tonen
Posts tonen met het label stempels. Alle posts tonen

dinsdag 30 augustus 2016

Een 'droom' die werkelijkheid wordt

Voor mijn gevoel heb ik al veel te lang niets meer gechreven, en dat is natuurlijk ook zo. Maar dat had een leuke reden. Kort na het laatste blog heb ik de beslissing gemaakt om mijn eigen winkel te starten. Het liefst zou ik meteen een pandje zijn gaan zoeken maar voorlopig is het nog een webwinkel.
Alles voorbereidingen zijn getroffen en nu kunnen we van start. De eerste stoffen zijn ingekocht en we zijn druk om van alles te maken, van kleine cadeautjes tot hele patronen, zo leuk. Ook denken we na over een aantal leuke workshops, niet te groot en vooral gezellig.
We blijven natuurlijk gebruik maken van de stempels van Jeanneke.com want die blijven geweldig.

Es hat viel zu lange gedauert bevor ich mal wieder was geschrieben habe leider. Aber das hatte einen guten Grund. Kurz nach dem letzten blog habe ich entschlossen mijnen eigenen Laden zu eroeffnen. Am liebsten wuerde ich ein 'richtiges' Geschaeft eroeffnen aber vorlauefig ist is ein Laden im Internet. 
Alles is vorbereitet und es kann los gehen. Die ersten Stoffe sind geakuft und wir machen zurzeit schoene kleine Geschenke aber entwerfen auch tolle Muster. Das macht sehr viel Spass. Und bei dem allem benutzen wir natuerlich die Stempel von Jeanneke, denn die sind einfach super.


Dit worden bijvoorbeeld leuke kleine speldenkussentjes. 
Dies werden zum Beispiel suesse keline Nadelkissen.

Het is een drukke en spannende tijd maar ik heb er ongeloofelijk veel zin in en hoop jullie af en toe in mijn webwinkel te mogen ontvangen. En wie weet wat er allemaal nog gaat komen.

Es ist eine aufwendige und spannende Zeit aber es macht mir auch unheimlich viel Spass und wer weiss was vielleicht noch kommt.

Groetjes, 

Jet

Ps lieve Joos, dank voor al je hulp xxx


woensdag 6 juli 2016

Woensdagmiddag - Mittwoch Mittag


Woensdagmiddag staat altijd gereserveerd in de agenda voor de bee bij Joos.
Eerst wordt er even bijgepraat en dan met een kopje thee en wat lekkers erbij worden ijverig de steekjes gemaakt.

Mittwochs ist der Mittag immer reserviert für das Nähkränzchen bei  José. Erst wird ein bisschen geplaudert und dan mit einer tasse Tee und was zum naschen wird eifrig genäht.


De dames werken, net als wij zelf, graag met de quiltstempels. Deze sterren zijn hier ook mee gemaakt.

Die Damen arbeiten am liebsten, wie wir auch, mit den Quiltstempeln. Diese Sterne sind auch damit gemacht.


Zijn besmet met het hexjes virus. Hier is de - Forget me not - naar de sew along van Sue Dailey - Jet  maakt die ook maar dan in andere kleuren, kijk maar ...

Sie sind gefangen von dem 'Hexievirus'. Hier wird an dem sew along von Sue Dailey - Forget me not - gearbeitet. Jet macht diesen auch aber in anderen Farben.


En wordt er ook geappliqueerd ...

Und es wird appliziert ...

 

En een combinatie gemaakt van hexjes (met de stempels gemaakt natuurlijk), appliceren en broderie perse ...

Und verschiedene Technieken kombiniert sowie die 'Hexen' (natürlich gestempelt), Applikation und Broderie Perse ...


En dan te bedenken dat de dames nog niet eens zo lang patchen ;-). 
Und dann zu bedenken dass die Damen noch gar nicht so lange patchen ;-)

Kortom een fijne middag met elkaar 🌺
Kurz und gut ein schöner nachmittag miteinander 🌺

Groetjes van Joos 

Schöne Grüsse, José