Volgende week zondag is het alweer de 1ste Advent. Doordat wij in Duitsland hebben gewoond is het goed gebruik om dan het huis al een beetje in 'kerstsfeer' te brengen. In Nederland hebben we eerst nog Sinterklaas maar Joos is, in Duitsland, al aan de slag gegaan.
En daar ligt ie dan en wat is hij mooi geworden!
En ze heeft nog meer in 'kerststijl' gemaakt. Kijk maar....
En deze hangt in de gang. Als dat geen 'warm welkom' is.
Groetjes,
Joos en Jet