maandag 4 juli 2016

Wish it - dream it ...


Het is een hele tijd geleden dat wij een bericht geplaatst hebben maar ik mis het toch wel. De laatste keer is bijna 1,5 jaar geleden. Er is veel gebeurd in de tussentijd. Mams is achteruit gegaan met haar gezondheid en dat is lastig om mee om te gaan, maar we maken er het beste van.
Ik werk nog gewoon fulltime maar wel deels vanuit huis, leve het nieuwe werken. Op de dagen dat ik 'uit' werken moet zijn onze oom en andere zus bij moeders en Joos komt ook geregeld een paar dagen.
Al met al goed opgelost maar wel een omschakeling en ook de reden waarom het blog heeft stilgelegen. Mijn wens is altijd een eigen winkel geweest en met ieder project dat Joos weer via what's app stuurt en elk blog dat ik lees werd deze wens groter. Nu is het mijn droom om dit uiteindelijk op termijn ook te verwezenlijken. Maar eerst nog gewoon lekker patchen & quilten voor de hobby... en natuurlijk bloggen.

Fijne week, Jet




Geen opmerkingen:

Een reactie posten