maandag 19 augustus 2019

Zo fijn ...

Afgelopen Zaterdag was het dan eindelijk zover. De Open Dag zoals ieder jaar op of rond de verjaardag van 'het winkeltje' - nu al voor de 3de keer. 

Beneden stond het buffet klaar en hoewel buiten de stoelen stonden te wachten was het weer dit jaar niet onze grote vriend, maar binnen was het gezellig.


Tijdje geleden had ik al de stoffen gesorteerd voor de aanbiedingen en uitverkoop. En dat was achteraf gezien maar goed ook want met de opgelopen hersenschudding (nu twee weken geleden) had ik niet echt meer met rollen stof kunnen slepen. 

Vorige week nog wat kleine dingetjes waarbij Marian mij heel fijn heeft geholpen. En niet alleen bij de voorbereidingen ook zaterdag waren we een TOP TEAM - 
dank je wel Marian ;-) 

De eerste bezoekers dienden zich al wat vroeger aan en met een verrassing. 


De kleine Amélie was met haar oma (en mijn en vooral ook mams vriendinnetje) meegekomen. Je snapt dat het lastig was om naar boven te gaan maar dit prinsesje moest ook een slaapje doen.


Er stond een bak met scraps op tafel zodat men een leuk werkje kon maken. 
Ondertussen werd er onder het genot van  een kopje koffie of thee en wat lekkers aan de grote tafel met elkaar gepraat over van alles, en showde José wat quilts. 
Of er foto's gemaakt zijn? Tja dat vroeg ik ook (ik was immers boven) en wat dacht je? 
Zeggen ze 'helemaal niet aan gedacht'. Nou lekker dan ;-) laten we het er op houden dat het ZO gezellig was dat ze daar geen tijd voor hadden.


En dan krijg je al heel snel een foto gestuurd met het resultaat … een leuk speldenkussentje


Het is dus een hele fijne dag geweest en ik wil iedereen bedanken die dat mogelijk heeft gemaakt - Dank jullie wel!

Nu even rust tot het volgende event - Tea & Bee met Anna-Jantina
Ook hier verheug ik mij al op want ook dat wordt weer een gezellige dag. 
Mocht je nog aan willen schuiven kan dat nog net (klik

Nu ga ik even genieten van de 'rust' ... nieuwe plannen uitwerken en volgende week op cursus om wat kneepjes van het longarm quilten te leren. Genoeg leuke dingen dus 

Een hele fijne week voor iedereen,

Jet






5 opmerkingen:

  1. Sterkte en doe het nog even rustig aan.
    Fijn dat de open dag een succes was-anders waren er wel veel foto's geweest omdat ze tijd genoeg daarvoor hadden.
    Rustige dag
    groetjes, Trijntje Huppel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het zo geslaagd was en doe rustig aan he. Groetjes Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn terug kijken op een geslaagde dag voor jou..............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The above article is nice and interesting, thank you willing to share! Greetings success of admin wish you deign to visit my website, thank you :)

    BeantwoordenVerwijderen